Ondernemen doe je met falen en opstaan! (6)

“Fouten maken is OK, het schudt ons wakker”

JBC, bekend om zijn modische kindercollecties, is een goed draaiend bedrijf. Nochtans kende de kledingketen eind de jaren ’90 moeilijke tijden. De expansie richting Nederland kende niet het verhoopte succes en werd na vijf jaar teruggedraaid. Bij JBC is men zich bewust dat toen onvoldoende naar het voorafgaand onderzoek werd geluisterd en men er enkel die zaken uithaalde die men wilde horen. “Fouten moeten benoemd worden. Alleen dan heb je de kans er iets aan te doen,” beseft Ann Claes.

Word betalende abonnee

De volledige inhoud van dit artikel is enkel toegankelijk voor 'Web-only'-, 'Web + Print'- en 'Activity'-abonnees.

  • Lees alle artikels en thema-inhoud
  • Toegang tot alle 'Netwerk' functionaliteiten
  • Toegang tot de dVO-Bedrijvengids

Registreer nu

Reeds abonnee?