{"source":"\/21005836\/Article_leaderboard_billboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300,50]]","adContainerId":"gpt-ad-542991192"}
Duurzaamheids- en convenience-eisen sturen strategie visrokerij Seagull
28/09/2017 OM 08:50
- Luc Willemijns
Seagull (Brugge), Belgisch marktleider in pelagische gerookte vis, ent zijn bedrijfsstrategie op de steeds grotere duurzaamheidseisen. Zo zweert de ambachtelijke visrokerij bij 100% natuurlijke producten (geen additieven of bewaarmiddelen), artisanale productietechnieken en duurzame visbronnen. Centraal in de missie van Seagull staat het doen (her)ontdekken door de Belgische markt van pure en authentieke gerookte visproducten. Dit binnen een markt die door koudgerookte zalm wordt gedomineerd (lees: 85% van de gerookte vismarkt, nvdr.). Na de introductie van een Bio-lijn, maakt Seagull zich op om te investeren in een portioneringsmachine. De markt vraagt immers steeds meer naar kleinere porties. Op termijn wordt het aanbod, meer dan ooit, op convenience food toegespitst.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
{"source":"\/21005836\/Article_Leaderboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300, 50]]","adContainerId":"gpt-ad-1236714609"}
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.