Duurzaamheids- en convenience-eisen sturen strategie visrokerij Seagull

28/09/2017 OM 08:50 - Luc Willemijns
2f92a4107fe145ed11384d547696c503
Seagull (Brugge), Belgisch marktleider in pelagische gerookte vis, ent zijn bedrijfsstrategie op de steeds grotere duurzaamheidseisen. Zo zweert de ambachtelijke visrokerij bij 100% natuurlijke producten (geen additieven of bewaarmiddelen), artisanale productietechnieken en duurzame visbronnen. Centraal in de missie van Seagull staat het doen (her)ontdekken door de Belgische markt van pure en authentieke gerookte visproducten. Dit binnen een markt die door koudgerookte zalm wordt gedomineerd (lees: 85% van de gerookte vismarkt, nvdr.). Na de introductie van een Bio-lijn, maakt Seagull zich op om te investeren in een portioneringsmachine. De markt vraagt immers steeds meer naar kleinere porties. Op termijn wordt het aanbod, meer dan ooit, op convenience food toegespitst.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.