SEAT breidt Fast Lane-service uit naar Duitsland en Spanje

SEAT introduceert de Fast-Lane service. Die maakt het mogelijk om leveringstermijnen tot slechts twee à drie weken in te korten. Dit innovatieve proces vereenvoudigt de aankoopervaring van gebruikers aanzienlijk. Ze kunnen hun voertuig eenvoudig configureren en binnen 14 à 21 dagen in ontvangst nemen in een concessie naar keuze en zonder rekening te houden met regionale administratieve verplichtingen.

Dankzij dit initiatief wordt SEAT de eerste autoconstructeur ter wereld die deze baanbrekende service aanbiedt die leveringstermijnen drastisch verlaagt tot ruim onder het standaardgemiddelde van ongeveer negentig dagen. Sinds de service begin 2017 als proefproject in Oostenrijk werd gelanceerd, verkocht het merk meer dan driehonderd exemplaren waarmee klanten hun auto kunnen personaliseren en kunnen kiezen uit meer dan honderd configuraties van de SEAT Leon of Ibiza. Nu wordt de Fast Lane-service in Duitsland (voor de SEAT Leon en Ibiza) en Spanje (voor de SEAT Leon) gelanceerd.

Fast Lane valt binnen het kader van de Order to Delivery 4.0-strategie, een project dat werd opgezet om met behulp van geavanceerde nieuwe technologieën meer snelheid en betrouwbaarheid in de aankoop- en leveringsprocessen in te bouwen.

Meer info: 02/556.35.11 of http://www.seat.be.