Alberts Smoothie Station bekroond tijdens World Food Innovation 2018

Start-up Alberts (Antwerpen) heeft het concept Alberts Smoothie Station ontwikkeld. Het gaat om de eerste smoothie-automaat ter wereld die in minder dan negentig seconden een verse, gezonde smoothie maakt op basis van diepvriesfruit en -groenten en gefilterd water. Consumenten kunnen met een app hun gepersonaliseerde smoothie samen stellen en bestellen.
Tijdens de "Food Innovation Awards 2017" in Frankfurt won Alberts onlangs de Europese prijs voor "Future of Nutrition". Recent werd de Antwerpse start-up ook laureaat van de "Best Technology Innovation"-award tijdens de "World Food Innovation Awards 2018" in Londen.
Sinds de zomer van vorig jaar kan men in de Carrefour-vestigingen in Evere, Manhatten en Weststation zijn eigen smoothie samen stellen aan de hand van een smartphone-applicatie. Voorts kan men kiezen uit zes vooraf samengestelde recepten. Tot de klanten van Alberts horen intussen ook de VUB, Agoria en Puratos.
De start-up bouwt momenteel volop aan de eerste reeks machines. Deze kunnen worden geplaatst bij bedrijven, hospitalen, universiteiten of andere publieke plaatsen. Ambitie van Alberts is dit jaar de Alberts Smoothie Stations over de hele Benelux uit te rollen. Vanaf dit najaar wil de start-up tien machines per maand produceren. Partner Tecmore N.V. (Diest) tekent voor de productie.
Meer info: 0472/40.30.82 of http://www.alberts.be.
ALBERTS
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.