Fujitsu introduceert RPA-as-a-Service

30/05/2018 OM 18:38 - Luc Willemijns
Placeholder

Fujitsu biedt klanten toegang tot de voordelen van robotic process automation (RPA) via een nieuwe, flexibele “as-a-Service”-benadering. De eenvoudige en transparante Pay-as-you-go service zorgt ervoor dat klanten een eigen software-automatiseringstraject kunnen ondernemen zonder de gebruikelijke angsten betreffende de gebruikelijke investeringen in infrastructuur, software en training.

De dienst legt tegelijk de grondslag voor toekomstige uitbreidingen. Met RPA kunnen organisaties geld besparen en meer efficiëntie halen door werknemers te ontlasten van monotone, repetitieve taken terwijl de klantentevredenheid wordt verbeterd door vertragingen te vermijden door menselijke fouten en fouten in de gegevensinvoer.

Software-bots kunnen worden ingezet voor meer complexe taken zoals het uitvoeren van een reeks taken betreffende de verwerking van een verzekerings-claim, waaronder het digitaliseren van handgeschreven teksten en mogelijk zelfs het incorporeren van elementen van machineleren, bijvoorbeeld door te helpen beslissen of een ingeplande claim al dan niet moet worden aanvaard.

Heel wat organisaties ondervinden evenwel problemen met het opschalen van RPA. Fujtisu lost dit op door RPA-as-a-Service te introduceren, gericht op een eenvoudige toegang tot de duidelijke voordelen van automatisering.

Meer info: 02/536.61.11 of http://www.fujitsu.com/be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.