Brother pakt uit met nieuw managed print services-aanbod

Brother heeft zijn managed print services (MPS)-aanbod vernieuwd. De printer- en technologiefabrikant helpt op die manier de verdelers bij het vinden van een balans tussen de verschillende behoeften van klanten met technische, contractuele en winstgevende overwegingen.

Het nieuwe aanbod is vooral geschikt voor resellers die zich richten op Small Office, Home Office (SOHO), KMO en eindgebruikers op corporate - en bedrijfsniveau. Dankzij de dynamische managed print services kunnen verdelers een flexibele afdrukoplossing met kwaliteitsvolle printers aanbieden.

De combinatie van flexibiliteit, ondersteuning, productkwaliteit en diepgaande technische expertise geeft de verdelers de kans om een langdurige samenwerking op te bouwen met hun klanten. De resellers, die al actief zijn op de markt, kunnen hun managed print-aanbod verbeteren door Brother Partner MPS CPP (kosten per pagina) en verbruiksondersteunende Partner Consumable Support MPS-pakketten aan te bieden.

Het vernieuwde MPS-aanbod pakt zowel marge als volume aan. Zo kunnen er inkomsten gegenereerd worden op maximaal negen niveaus, inclusief hardware, toebehoren, software en een ruim aanbod aan services. De mogelijkheid om die service volledig gepersonaliseerd aan te bieden, als een white label, zorgt er voor dat verdelers volledig eigenaar kunnen blijven van de klant.

Meer info: 02/746.41.11 of http://www.brother.be.