Clarivate Analytics versterkt positie met overname TrademarkVision

09/11/2018 OM 18:53 - Luc Willemijns
Placeholder
Clarivate Analytics, aanbieder van inzichten en analyse-mogelijkheden om innovatie te versnellen, neemt de Australische artificial intelligence (AI) start-up TrademarkVision op. De door AI ondersteunde software voor het herkennen van afbeeldingen van TrademarkVision past de principes van gezichtsherkenning toe voor het doorzoeken van artwork, afbeeldingen en zelfs octrooien of 3D-ontwerpen. Met de overname versterkt Clarivate Analytics zijn positie op de markt van merkonderzoek.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.