"Peloton de Paris" viert vijfjarig bestaan met vernieuwde concept store

De "Peloton de Paris" concept store in Mechelen viert dit jaar zijn vijfde verjaardag. Oprichters Wendy Janssens en Vincent Van Parys willen dit niet zomaar onopgemerkt laten voorbij gaan. Om het hoofd te bieden aan de exponentiële groei van hun eigen fietskleding-label en om de bezoekers op een nog betere manier te verwelkomen, werd het interieur van de winkel drastisch veranderd.

De focus ligt voortaan meer op het kledingaspect. Naast een modieuze paskamer zorgen stalen design winkelrekken van "Studio Tank" voor een mooi en handig overzicht van alle collectiestukken voor zowel vrouwen als mannen.

Niet alleen de winkel werd in een nieuw kleedje gestoken, ook het logo en de website ondergingen de nodige aanpassingen.

Verder stelt "Peloton de Paris" zijn gloednieuwe zomercollectie voor, bestaande uit twee type producten: Domestique en Sprinteur. Met Domestique verkoopt de concept store all-round producten die ideaal zijn om te dragen voor de wekelijkse fietsritten. De Sprinteur-producten zijn dan weer vervaardigd uit zeer lichte en verfijnde stoffen. Verder werd een speciale limited edition bidon ontworpen.

Meer info: 015/64.48.26 of http://www.pelotondeparis.cc.