Verzelfstandigd HP vindt innovatiestatus terug

Nieuwe initiatieven op vlak van 3D-printing, MPS en immersive computing in de pijplijn

Managed print services, 3D-printing en immersive computing. Dat zijn de voornaamste assen waarlangs HP binnen het zakelijke segment op zoek naar bijkomende groei gaat. Op B2C-vlak zet het bedrijf in op een verdere uitbouw van zijn premium-aanbod. Als “trusted brand” blijft HP een dam opwerpen tegen inzonderheid het Chinese geweld. Voornaamste troeven daarbij zijn het bijzonder brede aanbod, de in het DNA van het bedrijf ingebakken duurzaamheidsfilosofie en, niet in het minst, de meer dan gewone aandacht voor het security-aspect. Dirk Slachmuylder, managing director HP Belgium B.V.B.A. (Diegem), verschaft tekst en uitleg.

Word betalende abonnee

De volledige inhoud van dit artikel is enkel toegankelijk voor 'Web-only'-, 'Web + Print'- en 'Activity'-abonnees.

  • Lees alle artikels en thema-inhoud
  • Toegang tot alle 'Netwerk' functionaliteiten
  • Toegang tot de dVO-Bedrijvengids

Registreer nu

Reeds abonnee?


Meer sectornieuws

Agenda