Verzelfstandigd HP vindt innovatiestatus terug

03/04/2019 OM 08:11 - Luc Willemijns
Bc5f618b248b022567da42b8f208f901
(“Services tekenen momenteel voor 10 à 15% van de inkomsten. Dat aandeel moet tegen 2025 naar 30 à 40%”, stelt Dirk Slachmuylder)
Managed print services, 3D-printing en immersive computing. Dat zijn de voornaamste assen waarlangs HP binnen het zakelijke segment op zoek naar bijkomende groei gaat. Op B2C-vlak zet het bedrijf in op een verdere uitbouw van zijn premium-aanbod. Als “trusted brand” blijft HP een dam opwerpen tegen inzonderheid het Chinese geweld. Voornaamste troeven daarbij zijn het bijzonder brede aanbod, de in het DNA van het bedrijf ingebakken duurzaamheidsfilosofie en, niet in het minst, de meer dan gewone aandacht voor het security-aspect. Dirk Slachmuylder, managing director HP Belgium B.V.B.A. (Diegem), verschaft tekst en uitleg.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.