AVEVE lanceert nieuw winkelconcept

Make-over onderdeel van groeiplan Arvesta

“Tuin, Dier, Bakplezier” was tien jaar lang de slogan van de winkelketen AVEVE. Nu komt daar verandering in. Onder de noemer “Hier groeit plezier” krijgen niet alleen de 250 AVEVE-winkels een grondige make-over, ook het aanbod wordt aangepast. Zo breidt het voedingsassortiment uit, waarbij de focus vooral op seizoensgebonden- en lokale producten komt te liggen. Door in te zetten op meer beleving, authenticiteit en kwaliteit wil AVEVE een nieuw, breder en jonger publiek aanspreken. De AVEVE-winkels in Mechelen (2.000 m²), Oostrozebeke (1.000 m²) en Hannuit (500 m²) krijgen als eerste een nieuw jasje. De komende vier jaar volgen alle andere winkels. Volgens Erik Haegeman, directeur Retail van Arvesta, was het tijd voor een nieuwe wind. Enerzijds om de concurrentie voor te blijven en anderzijds om het groeipotentieel beter te benutten.

Word betalende abonnee

De volledige inhoud van dit artikel is enkel toegankelijk voor 'Web-only'-, 'Web + Print'- en 'Activity'-abonnees.

  • Lees alle artikels en thema-inhoud
  • Toegang tot alle 'Netwerk' functionaliteiten
  • Toegang tot de dVO-Bedrijvengids

Registreer nu

Reeds abonnee?