Verfaillie-Bauwens breidt dienstenportfolio uit

Focus op doorontwikkeling in B2B-segment en nieuwe omni-channel strategie

Verfaillie-Bauwens (Waardamme), dat zijn 50-jarig jubileum gedenkt, is zijn status van TV-boer ontgroeid. De elektronicazaak wapent zich tegen het geweld van de e-tailers met een nieuwe bedrijfsstrategie, waarbij vier activiteitenpijlers werden geherdefinieerd. Centraal in de aanpak staat de creatie van meerwaarde, geruggensteund door een persoonlijke klantenbenadering en een kwaliteitsvolle dienstverlening. De nieuwe omni-channel strategie en de sterkere positionering in het B2B-segment moeten voor een bijkomende groeidynamiek zorgen.

Word betalende abonnee

De volledige inhoud van dit artikel is enkel toegankelijk voor 'Web-only'-, 'Web + Print'- en 'Activity'-abonnees.

  • Lees alle artikels en thema-inhoud
  • Toegang tot alle 'Netwerk' functionaliteiten
  • Toegang tot de dVO-Bedrijvengids

Registreer nu

Reeds abonnee?