Brother pakt uit met vier nieuwe productiviteitsverhogende oplossingen

Brother International (Belgium) N.V. (Groot-Bijgaarden) lanceert vier nieuwe krachtige oplossingen ter verbetering van de afdrukprestaties en vermindering van het stress-niveau. Het gaat om de Request Help Service, Order Supplies, Remote Panel en Barcode Print +.

De Request Help Service is een interactief hulpmiddel voor bedrijven die assistentie nodig hebben ingeval van printer-problemen: door op het pictogram van de printer te drukken, wordt een volledig diagnoserapport gemaakt en automatisch naar de IT-beheerder of print service provider gemaild.

De nieuwe Order Supplies Service bestelt de juiste verbruiksproducten rechtstreeks via de printer met een druk op de knop.

De Remote Panel Service biedt dan weer de IT-provider in real-time veilig toegang vanop afstand tot de printer om snel een diagnose te stellen en eventuele problemen te verhelpen.

Dankzij de optie Barcode Print +, ten slotte, is het niet langer nodig om een duur en afzonderlijk toestel aan te schaffen voor het printen van barcodes. Barcode Print + kan immers eenvoudig binnen het bestaande software-systeem worden geïntegreerd en is volledig compatibel met SAP en andere bedrijfsoplossingen. De eigen persoonlijke barcodes kunnen derhalve, afgestemd op de specifieke bedrijfsbehoeften, worden afgedrukt.

Meer info: 02/746.41.11 of http://www.brother.be.