Pro Contact landt in België
Door de groeiende economie en de krappe Belgische arbeidsmarkt is het lang zoeken naar geschikt personeel. Het uitvoeren van on-line campagnes maakt het mogelijk om potentiële kandidaten op een andere manier te benaderen. Pro Contact werkt in België al samen met Soleo Group en Van Moer Logistics.
Dat Pro Contact naar België komt, is logisch aangezien het gebruik van social media vergelijkbaar is met Nederland. Naar schatting zijn er in België 7,1 miljoen Facebook-, 3,7 miljoen LinkedIn- en 3,3 miljoen Instagram-gebruikers.
Naast social media-campagnes helpt Pro Contact ook met het ontwikkelen van een employer brand, het inrichten van landingspagina's, gamified recruitment ofwel solliciteren via games en 3D-fotografie waarbij de potentiële kandidaat virtueel de nieuwe werkplek kan beleven.
Inbound recruitment is een volledig nieuwe manier van sourcing. Op maat gemaakte content over de betreffende vacature wordt gepromoot op de meest gebruikte social media-kanalen van de doelgroep.
In vergelijking met traditionele werving- en selectiebureaus liggen de kosten per hire bij on-line recruitment aanzienlijk lager omdat er meer kandidaten te targeten zijn en daarvoor een vast bedrag wordt betaald, ongeacht het aantal kandidaten.
Coördinaten Pro Contact België: 2000 Antwerpen, Brouwersvliet 2. URL: http://www.pro-contact.nl.
PRO CONTACT B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.