Avento boekt eerste verkoopssuccessen op Franse markt

Avento B.V.B.A. (Mechelen), specialist in digitale transformatie en mobiel customer relations management (CRM), heeft zijn eerste verkoopssuccessen op de Franse markt vast. Een eerste referentie op de Nederlandse markt kondigt zich intussen aan.

Drie Franse bedrijven - twee multinationals actief in verf en wijn en een nationale speler in de agro-business - maken gebruik van de mobiele CRM-app FMCG365 van Avento.

In België rustten onder meer Duvel Moortgat, Brouwerij der Trappisten van Westmalle en Brouwerij Het Anker hun buitendiensten uit met de app FMCG365. In eigen land is Avento vooral bekend omwille van zijn aanwezigheid in de drankensector (bier en frisdranken) en voeding/niet-voeding, zowel via de retail als de horeca.

De FMCG365-app wordt inmiddels in veertig landen door vijfhonderd individuele merknamen gebruikt. FMCG365 is gebouwd voor de fast moving consumer goods (FMCG)-sector en staat met een "test drive" in de AppSource van Microsoft. Daarnaast biedt Avento ook Textile365 en Industry365 aan.

Meer info: 02/719.03.30 of http://www.avento.be.