Acerta laat startende zelfstandigen met chatbot communiceren

22/10/2019 OM 18:34 - Luc Willemijns
Placeholder
Startende zelfstandigen hebben veel en diverse vragen en hebben nood aan een toegankelijke bron van informatie, liefst 24/7. Dat is waarom HR-dienstenbedrijf Acerta chatbot Cas ontwikkelde.

De chatbot beantwoordt praktische vragen als "Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om te kunnen starten?" of geeft starters een stappenplan om hun zaak te beginnen.

Acerta vereenvoudigt met het nieuwe digitale communicatiemiddel de complexiteit van de opstart van een zaak en laat starters virtueel communiceren met een expert op elk uur van de dag.

De chatbot - met Strongbot Cas als volledige naam - is de recentste aanvulling op de reeds bestaande communicatiekanalen van het sociaal verzekeringsfonds en de eerste in de Belgische markt voor startende ondernemers.

Meer info: 016/24.63.20 of http://www.acerta.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.