Acerta laat startende zelfstandigen met chatbot communiceren
De chatbot beantwoordt praktische vragen als "Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om te kunnen starten?" of geeft starters een stappenplan om hun zaak te beginnen.
Acerta vereenvoudigt met het nieuwe digitale communicatiemiddel de complexiteit van de opstart van een zaak en laat starters virtueel communiceren met een expert op elk uur van de dag.
De chatbot - met Strongbot Cas als volledige naam - is de recentste aanvulling op de reeds bestaande communicatiekanalen van het sociaal verzekeringsfonds en de eerste in de Belgische markt voor startende ondernemers.
Meer info: 016/24.63.20 of http://www.acerta.be.
ACERTA
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.