Start-up Spoddle zorgt voor juiste match in event-sponsoring

Start-up Spoddle (Antwerpen), dat aan het Birdhouse-acceleratorprogramma deelnam, schoeit event-sponsoring op een nieuwe leest via een platform met een algoritme dat zorgt voor de juiste match tussen bedrijven en events, waarbij eerstgenoemde uitzicht krijgen op meer visibiliteit en rendement.

Spoddle maakt het voor evenement-organisatoren makkelijker om sponsors te vinden en helpt adverteerders bij het ontdekken van de juiste marketing-opportuniteiten. Spoddle's datagestuurde aanbevelingsmachine identificeert de geschikte evenementen voor een bedrijf op basis van het beschikbare budget, het doelpubliek en de sponsoring-doelen. Het Spoddle-platform neemt de hele evenement partnership-cyclus onder handen, van start tot finish.

De start-up, die op de Belgische markt met blue chip-klanten werkt, bereidt zich voor op een mogelijke uitbreiding van zijn activiteiten naar de Verenigde Staten.

Meer info: 0470/198.161 of http://www.spoddle.com.

Meer sectornieuws

Agenda