Digidesk vereenvoudigt thuiswerk tijdens corona-crisis
IT-bedrijf Datalink (Diepenbeek) lanceert in deze coronavirus-tijden met Digidesk een dienst die thuiswerk op een snelle manier mogelijk maakt in geval van overmacht, zoals quarantaine. Cloud-oplossingen bieden vanop eender welk toestel en eender welke locatie toegang tot de klantendossiers, prospecten en andere belangrijke data. Ook in overmachtsituaties, zoals nu met de verspreiding van het corona-virus, bieden on-line werkplekken een echte meerwaarde. Maar cloud-migraties kunnen niet altijd à la minute worden geïmplementeerd. Zo komt er voorafgaand configuratie- en installatiewerk aan te pas. Daarom ontwikkelde Datalink een bijkomende oplossing, met name Digidesk. Dat maakt het mogelijk om sneller te schakelen: er hoeft immers geen nieuwe werkomgeving te worden gecreëerd zoals bij een cloud-dienst. De bestaande IT-infrastructuur bij het bedrijf ter plaatse wordt op afstand beschikbaar gemaakt. Via een bijkomend toestel dat op het bedrijfsnetwerk wordt aangesloten, heeft men meteen een veilige verbinding met de thuisomgevingen. Alle netwerkapparaten, zoals printers, NAS-schijven en servers, worden thuis beschikbaar gesteld. Alle dataverkeer wordt automatisch op malware gescand. Voorts kunnen beperkingen worden ingesteld zodat gebruikers enkel tussen bepaalde tijdstippen of vanaf specifieke locaties kunnen werken. Meer info: 011/960.870 of http://www.datalink.be.
DATALINK
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.