HP Belgium diept “as-a-Service”-dienstenconcept verder uit

DaaS- en MPS-concepten groeien naar elkaar toe

Een nieuwe internationale bedrijfsstructuur moet Hewlett-Packard (HP) slagvaardiger en klantgerichter maken. Met maatspecifieke oplossingen is de vendor ook uit op een groter deel van de KMO-koek. Een nieuw tailormade offering dat terugvalt op het onlangs geïntroduceerde “Office of the Future”-concept verkeert momenteel in de voorbereidingsfase. Sleutelelement is de nakende toenadering tussen de concepten Device-as-a-Service en managed print services (MPS). Naast MPS focust Hewlett-Packard op nieuwe groei-drivers als 3D-printing, immersive computing en nieuwe print-toepassingen zoals microfluïdica. “I-Tel” sprak met Koen Van Beneden, sinds 1 februari managing director van HP Belgium B.V.B.A. (Diegem). Van Beneden, de jongste country manager binnen HP, is er rotsvast van overtuigd dat HP technologisch en financieel krachtig genoeg is om zijn toekomst in eigen beheer uit te stippelen.

Word betalende abonnee

De volledige inhoud van dit artikel is enkel toegankelijk voor 'Web-only'-, 'Web + Print'- en 'Activity'-abonnees.

  • Lees alle artikels en thema-inhoud
  • Toegang tot alle 'Netwerk' functionaliteiten
  • Toegang tot de dVO-Bedrijvengids

Registreer nu

Reeds abonnee?


Meer sectornieuws

Agenda