Call center N-Allo op 11 mei van start met “contact tracing”

N-Allo, dochter van ENGIE, gaat op 11 mei aanstaande van start met “contact tracing” in Brussel en Vlaanderen in het licht van de bestrijding van Covid-19.

Het call center belt Vlaamse en Brusselse inwoners op die in contact zijn geweest met personen besmet met het corona-virus. In samenwerking met de ziekenfondsen helpt N-Allo op die manier mee om de mensen te beschermen tegen het virus en de verdere verspreiding ervan tegen te houden.

Voor Brussel is N-Allo het enige contact center dat met de ziekenfondsen en de overheid zal samen werken. Dagelijks zet het bedrijf voor deze opdracht 170 operatoren in.

Wat Vlaanderen betreft, maakt N-Allo deel uit van een consortium van call centers (naast Yource, Call Excell en de contact center-filialen van de Koramic2Engage-groep) die de oproepen onderling verdelen. N-Allo zal hier honderd bijkomende operatoren inzetten.

Meer info: 02/300.14.50 of http://www.n-allo.be.