Call center N-Allo op 11 mei van start met “contact tracing”

06/05/2020 OM 09:57 - Luc Willemijns
Placeholder

N-Allo, dochter van ENGIE, gaat op 11 mei aanstaande van start met “contact tracing” in Brussel en Vlaanderen in het licht van de bestrijding van Covid-19.

Het call center belt Vlaamse en Brusselse inwoners op die in contact zijn geweest met personen besmet met het corona-virus. In samenwerking met de ziekenfondsen helpt N-Allo op die manier mee om de mensen te beschermen tegen het virus en de verdere verspreiding ervan tegen te houden.

Voor Brussel is N-Allo het enige contact center dat met de ziekenfondsen en de overheid zal samen werken. Dagelijks zet het bedrijf voor deze opdracht 170 operatoren in.

Wat Vlaanderen betreft, maakt N-Allo deel uit van een consortium van call centers (naast Yource, Call Excell en de contact center-filialen van de Koramic2Engage-groep) die de oproepen onderling verdelen. N-Allo zal hier honderd bijkomende operatoren inzetten.

Meer info: 02/300.14.50 of http://www.n-allo.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.