Famework bouwt matching-platform voor adverteerders en content makers
Famework werd in 2018 opgericht door Pieter Dewinter en Tom Notte, de initiatiefnemers achter Flanders Tax Shelter. Omdat de financiering van audiovisuele en theaterproducties onder druk staat, begonnen ze twee jaar terug na te denken over een nieuw platform om merken en adverteerders te linken aan audiovisuele productiehuizen, podiumproducties, events, …
Als platform werkt Famework rond merkintegratie en -beleving: van product placement op TV, over sponsoring en aanwezigheid op een festival, in een musical-productie of op een sportmanifestatie, tot de juiste link met bekende gezichten, die bereid zijn om ambassadeur van een merk te worden. Merkintegratie begint zowel nationaal als internationaal een steeds groter deel van de marketing-mix van adverteerders uit te maken. Daarnaast gaan audiovisuele productiehuizen, podiumproducties, event-organisatoren en sportclubs op zoek naar bijkomende financiering om hun budgetten rond te krijgen.
Het on-line platform van Famework brengt merken en content makers bijeen om merk- en productintegratie efficiënter en doelgerichter te laten verlopen. Het ontwikkelde daartoe een specifieke matching-technologie, met innovatiesteun van de Vlaamse overheid, met algoritmes die maatwerk maximaal mogelijk maken. In de komende maanden kan het platform uitvoerig worden getest. Intussen investeert Famework onder meer in machine learning om zijn achterliggende algoritmes verder te perfectioneren.
Meer info: 0479/70.50.44 of https://www.famework.io.
FAMEWORK
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.