KIA vernieuwt en verbetert UVO Connect-diensten

Het Zuid-Koreaanse KIA Motors breidt zijn gamma UVO Connect-diensten voor Europese bestuurders uit. De komende maanden wordt een reeks nieuwe "Phase II"-functies in het Europese KIA-gamma geïntroduceerd om de connectiviteit en controle te verbeteren en de stress tijdens ritten te verminderen.

De "Phase II"-voorzieningen van UVO Connect bieden klanten verschillende nieuwe voordelen, zoals meer nauwkeurige reistijden, "last-mile"-navigatiehulp en een reeks functies om de connectiviteit en bruikbaarheid te verbeteren (User Profile Transfer (voertuiginstellingen, inclusief navigatie, radio en Bluetooth-voorkeuren, rechtstreeks op de smartphone te controleren en te wijzigen), nieuwe Valet Parking Mode (controleren en volgen vanop afstand van de wagen indien iemand anders er mee rijdt),  meer nauwkeurige informatie dankzij KIA Live Services, dat data verzamelt van een aantal gespecialiseerde aanbieders voor verkeersinformatie, beschikbare parkeerplaatsen en prijsinformatie, locaties en prijzen voor tankstations en EV-oplaadpunten, weersvoorspellingen, on-line zoeken naar POI's en informatie over snelheidscamera's).

Deze zijn toegankelijk via de verbeterde UVO-smartphone app of via de infotainment-systemen van voertuigen.

De eerste KIA-modellen in Europa die geconnecteerde "Phase II"-systemen van UVO aanbieden, met specifieke functies naargelang van het model, zullen nog in de loop van dit jaar worden gelanceerd, in overeenstemming met de geplande modeljaar-updates, waaronder de KIA Sorento van de vierde generatie.

Meer info: 02/709.00.50 of http://www.kia.be.