LiQ lanceert crowdfunding-campagne
Twee jaar na zijn opstart is LiQ N.V. (Harelbeke) klaar voor een nieuwe etappe. Met de lancering van een crowdfunding-campagne via het WinWinner-platform willen de bedenkers van het LiQuor infused icecream hun positie verstevigen en zich klaar stomen voor internationale groei.
Bedoeling is op die manier een extra 100.000 euro in te zamelen - naast de 400.000 euro die door business angels worden opgehaald - om middels bijkomend werkkapitaal de productie te verhogen en te investeren in marketing en team-uitbreiding. Investeren kan al vanaf 500 euro.
LiQ focust op de introductie van alcohol infused ice cream in Europa. Als premium dessert company brengt LiQ volledig Belgian-made ijsjes op de markt "for adults only". Door het gebruik van stevia wordt het suikergehalte met 50% teruggedrongen.
Meer info: 056/17.08.17 of http://www.liq.cool.
LIQ N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.