LiQ lanceert crowdfunding-campagne

Twee jaar na zijn opstart is LiQ N.V. (Harelbeke) klaar voor een nieuwe etappe. Met de lancering van een crowdfunding-campagne via het WinWinner-platform willen de bedenkers van het LiQuor infused icecream hun positie verstevigen en zich klaar stomen voor internationale groei. Bedoeling is op die manier een extra 100.000 euro in te zamelen - naast de 400.000 euro die door business angels worden opgehaald - om middels bijkomend werkkapitaal de productie te verhogen en te investeren in marketing en team-uitbreiding. Investeren kan al vanaf 500 euro. LiQ focust op de introductie van alcohol infused ice cream in Europa. Als premium dessert company brengt LiQ volledig Belgian-made ijsjes op de markt "for adults only". Door het gebruik van stevia wordt het suikergehalte met 50% teruggedrongen. Meer info: 056/17.08.17 of http://www.liq.cool.

(+ FOTO)

(Jorge Struyve en Nicolas Destoop, oprichters van LiQ)