Securex optimaliseert personeelsinzet met digitale plannings-tool

HR-dienstverlener Securex gaat een samenwerking aan met software-bedrijf Forganiser N.V. (Antwerpen). Forganiser ontwikkelde een on-line software-pakket dat flexibel en onverzichtelijk plannen en beheren van personeelsinzet mogelijk maakt. Het digitaliseren van (ook) dit aspect van personeelsbeheer zorgt voor tijdswinst, transparantie en efficiëntievoordelen. Vanuit de planner kunnen gebruikers ook automatisch Dimona (Déclaration Immédiate/Onmiddellijke Aangifte)- en personeelsregistraties aangeven, in- en uitklokken regelen en automatisch de maandprestaties bij het sociaal secretariaat van Securex aangeven. Eerder dit jaar sloot Securex al een exclusief partnerschap met Officient, een toepassing voor het beheren van HR-processen voor contracten, bedrijfswagens, functioneringsgesprekken, on-boarding en opleidingen. De oplossingen van Forganiser en Officient zijn compatibel. Met Forganiser mikt Securex op sectoren als de horeca, retail, logistiek en productie die personeel flexibel inzetten en hun planningen snel willen aanpassen. Meer info: 02/729.92.11 of http://www.securex.be.