Start it @KBC zet samenwerking op met Premium Plus

Start it @KBC en Premium Plus B.V. (Waasmunster) slaan de handen in elkaar. De start-ups en scale-ups van de accelerator kunnen voortaan een beroep doen op de expertise van de Belgische specialist in advies en on-line oplossingen voor customer service, support en sales. Premium Plus wil de start-up founders de kneepjes van het vak bijbrengen op het vlak van klanten-service en hen helpen om een volwaardige klantendienst uit te bouwen. De focus gaat daarbij naar onder meer het efficiënt inlossen van beloften aan hun klanten, met de juiste mindset, processen en een gepaste technologische set-up. Dankzij het partnership krijgen de bedrijven binnen de Start it @KBC-community vlot toegang tot de expertise en toepassingen van Premium Plus die voortbouwen op de oplossingen van Zendesk. Premium Plus helpt de start-ups niet alleen om de tool correct te gebruiiken, maar beheert ook actief de samenwerking met Zendesk en kijkt tevens naar bijkomende integraties met onder meer Aircall (virtuele call centers) en BotXO (chatbots en artificiële intelligentie). Meer info: http://www.premiumplus.io.

(+ FOTO)

(Kurt Pinoy, ceo van Premium Plus)