GLS vereenvoudigt Europese retourzendingen via flexibel on-line portaal
Logistiek dienstverlener GLS, onderdeel van Royal Mail, introduceert een flexibel on-line portaal voor nationale en internationale retourzendingen. Klanten kunnen het portaal volledig personaliseren, het merk van het bedrijf toevoegen en zelfs volledig in de eigen website en design integreren.
Het systeem kan ook vlot in bestaande processen worden geïmplementeerd. Daarmee wil GLS tegemoetkomen aan on-line shops die opkijken tegen de praktische beslommeringen voor (internationale) retourzendingen.
On-line shoppers hechten bij hun aankopen immers veel belang aan een handige retourmogelijkheid, die een belangrijke factor is voor een succesvolle e-commerce onderneming. Eindklanten kunnen via het GLS-retourportaal zelf hun verzendingsetiketten aanmaken en krijgen ook meteen nabijgelegen GLS ParcelShops en andere afgiftepunten te zien.
Het portaal is reeds beschikbaar voor retourzendingen uit België, Denemarken, Duitsland, Ierland, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen en Hongarije. Andere landen, zoals Groot-Brittannië en Spanje, zullen in de toekomst volgen.
Meer info: 02/55.66.174 of http://www.gls-group.eu.
GLS BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.