GLS vereenvoudigt Europese retourzendingen via flexibel on-line portaal

18/08/2020 OM 07:49 - Luc Willemijns
85ec74fdba4b52fc565ed383f38fd002

Logistiek dienstverlener GLS, onderdeel van Royal Mail, introduceert een flexibel on-line portaal voor nationale en internationale retourzendingen. Klanten kunnen het portaal volledig personaliseren, het merk van het bedrijf toevoegen en zelfs volledig in de eigen website en design integreren.

Het systeem kan ook vlot in bestaande processen worden geïmplementeerd. Daarmee wil GLS tegemoetkomen aan on-line shops die opkijken tegen de praktische beslommeringen voor (internationale) retourzendingen.

On-line shoppers hechten bij hun aankopen immers veel belang aan een handige retourmogelijkheid, die een belangrijke factor is voor een succesvolle e-commerce onderneming. Eindklanten kunnen via het GLS-retourportaal zelf hun verzendingsetiketten aanmaken en krijgen ook meteen nabijgelegen GLS ParcelShops en andere afgiftepunten te zien.

Het portaal is reeds beschikbaar voor retourzendingen uit België, Denemarken, Duitsland, Ierland, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen en Hongarije. Andere landen, zoals Groot-Brittannië en Spanje, zullen in de toekomst volgen.

Meer info: 02/55.66.174 of http://www.gls-group.eu.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.