APeXPRO ontwikkelt helpdesk voor overheidsopdrachten

31/08/2020 OM 08:22 - Luc Willemijns
C4ae3a62a729a6383234257b4e7f8f58
(Anja Palmaerts, zaakvoerder APeXPRO en geaccrediteerd e-procurement trainer)

APeXPRO CommV. (Antwerpen), dat ondernemers begeleidt bij het inschrijven op aanbestedingen of overheidsopdrachten, pakt uit met een unieke helpdesk ter ondersteuning van zijn dienstverlening. Ondernemers dingen graag mee naar overheidsopdrachten, maar kijken op tegen de vaak lange en ingewikkelde procedures, inclusief het gebruik van e-procurement en e-tendering.

Het nieuwe, laagdrempelige initiatief is 7 op 7 bereikbaar per telefoon en via e-mail. Het biedt snelle antwoorden op ad hoc-vragen in verband met de toch wel complexe wetgeving rond overheidsopdrachten en e-procurement.

APeXPRO kan eventueel de computer van de aanvrager overnemen indien die moeilijkheden ondervindt met e-notification en e-tendering. APeXPRO hanteert voor zijn EHBO-kit tarieven die beduidend lager liggen dan zijn consultancy-tarieven.

Ook publieke instanties, die vaak erg ingewikkelde aanbestedingsprocedures moeten opstellen, kunnen bij APeXPRO voor ondersteuning terecht. Dat geldt voor alle administraties die subsidies van de overheid ontvangen (ziekenhuizen, politie- en brandweerzones, culturele centra, gemeente- en provinciebesturen).

Meer info: 03/235.71.53 of https://apexpro.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.