Unilever investeert 1 miljard euro in "Clean Future"-programma

09/09/2020 OM 10:32 - Luc Willemijns
B7f0b12bb2358b1085439fb9aa09a4e9
Unilever, producent van schoonmaak- en wasmiddelen, neemt zich voor om de integraliteit van de CO2 uit fossiele brandstoffen, die wordt gebruikt in zijn producten, te betrekken uit hernieuwbare of gerecycleerde CO2. Dat is een grote stap op gebied van duurzaamheid voor schoonmaak- en wasmiddelenmerken wereldwijd, waaronder OMO (Persil), Sunlight, Cif en Domestos en bekende lokale merken zoals Robijn, Sun en Glorix.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Lees en zoek onbeperkt in onze archieven
  • Ontvang info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u de dVO community nog beter leren kennen en meer bedrijven bereiken?
Word dan voor 72€/mnd dVO Member

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.

Functionele cookies

Functionele cookies zijn noodzakelijke cookies die ervoor zorgen dat de website goed functioneert.

Analytische cookies

Analytische cookies laten ons toe om het gebruik van de website te analyseren en de bezoekerservaring te verbeteren.

Marketing cookies

Marketingcookies hebben als doel om ervaringen te personaliseren en relevante inhoud en aanbiedingen te sturen op deze en andere websites.