CIBA VISION BENELUX

06/06/2002 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Novartis-dochter CIBA Vision Benelux (Mechelen) heeft voor zijn productgamma "FreshLook" een volledig nieuwe website en bijhorend spel ontwikkeld. Grafisch bureau "The Parking Lot" nam in opdracht van Junioragency (Brussel), dat gespecialiseerd is in jongerencommunicatie, de uitwerking voor zijn rekening. De website biedt een algemeen overzicht van het FreshLook-lenzengamma, een landkaart met de opticiens waar de lenzen verkrijgbaar zijn, een pagina waar men ze eens kan uitproberen met bijhorende make-up tips en een fotoreportage van de FreshLook-acties in discotheken en café's. De nieuwe communicatie-actie richt zich in het bijzonder tot jonge vrouwen tussen de 16 en 24 jaar. Meer info: www.cibavision.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.