Colruyt Group en Too Good To Go strijden samen tegen voedselverspilling

Binnenkort zal op een heel aantal zuivelproducten van het eigen merk van Colruyt Group het nieuwe pictogram van Too Good To Go terug te vinden zijn. Deze extra aanduiding wijst klanten erop om niet zomaar het product weg te gooien nadat de “ten minste houdbaar tot”-datum overschreden is en te vertrouwen op de eigen zintuigen. Met de deelname aan deze nieuwe sensibiliseringscampagne wil Colruyt Group het nieuwe pictogram van Too Good To Go meteen een extra slagkracht en zichtbaarheid geven. De retail-groep werkt al jaar en dag hard aan het tegengaan van voedselverspilling in de eigen winkels maar ook bij de klant thuis, en dit is daarbij een nieuwe belangrijke stap. Ook worden nu álle winkels van Bio-Planet aan de applicatie van Too Good To Go toegevoegd: “Waste Warriors” kunnen in één van die 31 winkels hun pakket ophalen.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.