Duco pakt uit met innovatief ventiel voor onzichtbare, hoogwaardige ventilatie
DUCO presenteert zijn nieuwste design-ventiel: DucoVent Premium. Dit ventiel combineert een strak design met geavanceerde functionaliteit en brengt daarmee een frisse wind in de wereld van ventilatie in binnenruimtes terwijl het zorgt voor een discrete uitstraling.
Het DucoVent Premium ventiel is nauwgezet ontworpen in samenwerking met Prado, waarbij functionaliteit wordt gecombineerd met esthetiek. Door naadloze integratie in het pleisterwerk is het ventiel nagenoeg onzichtbaar eenmaal geïnstalleerd, waardoor de visuele aantrekkingskracht van de ruimte behouden blijft. Het slimme design maakt gebruik van het Coanda-effect voor een diffuse luchttoevoer, wat zorgt voor optimaal comfort voor de bewoners.
Het DucoVent Premium ventiel regelt zowel toevoer- als afvoerlucht met een maximaal debiet van 50 m³/h. Dankzij zijn veelzijdigheid kan het ventiel makkelijk worden geïntegreerd in verschillende ruimteconfiguraties, waardoor een optimaal binnenklimaat wordt gegarandeerd, ongeacht het type ruimte.
Het ventiel kan naadloos opgaan in elke binnenruimte en kan worden overgeschilderd om te matchen met het omringende oppervlak. Door het Coanda-effect wordt lucht op een zachte, diffuse manier afgegeven voor een optimale luchtstroomverdeling en comfort. Het ventiel biedt ongeëvenaarde flexibiliteit met 32 verstelbare posities, waardoor gebruikers de luchtstroomrichting en -intensiteit kunnen aanpassen voor gepersonaliseerd comfort. Het ventiel is, tot slot, compatibel met een breed scala aan ventilatiesystemen dankzij een standaard diameteraansluiting van 125 mm.
Meer info: 058/33.00.33 of https://www.duco.eu
DUCO N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.