Greenyard breidt plantaardig productassortiment uit met overname Gigi Gelato

Greenyard (Sint-Katelijne-Waver), gespecialiseerd in verse, bevroren en bereide groenten en fruit, breidt zijn plantaardige productgamma uit met de overname van de Nederlands-Italiaanse start-up Gigi Gelato (Wageningen). Dit innovatieve merk combineert fruit en groenten om een gezond alternatief te bieden voor traditionele gelato. Gigi Gelato, dat al succesvol drie verschillende smaken in diverse Europese landen heeft gelanceerd, staat nu klaar voor groei. Dankzij de overname door Greenyard krijgt het vanaf zomer 2023 toegang tot een veel breder marktsegment binnen de bevroren categorie.
Dit artikel kan je lezen met een gratis dVO account
Heb je al een account?
Meld je aan
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.