HR-platform CaptainWork combineert employer branding met HR-marketing

11/03/2021 OM 08:10 - Luc Willemijns
Captainwork mrt121

Start-up CaptainWork B.V. (Genk) lanceert een performant HR-platform dat sterk inzet op employer branding en HR-marketing. Nauwelijks drie maanden na de start telt CaptainWork al meer dan 120 klanten.

CaptainWork, een initiatief van Gert Brouwers en Stijn Bonroy (ex-STERCK Magazine) en Dieter Van Esch, profileert zich allesbehalve als een interimkantoor of recruitment agency, maar stelt wel garant te staan voor een tastbare instroom van kwalitatieve kandidaten. Door gerichte marketing-campagnes informeert CaptainWork het juiste talent over bedrijven op maat.

Uitgangspunt is dat bedrijven zich continu zichtbaar moeten maken, niet enkel als ze acuut mensen zoeken. CaptainWork zet bedrijven structureel in de kijker bij de juiste mensen om ze zodoende als employer of choice te positioneren. Het hanteert daarvoor een one-stop-shop oplossing die employer branding, content marketing, social media, on-line marketing en een recruitment-oplossing combineert.

In tegenstelling tot de markt waar nagenoeg alle HR-spelers actief zijn, met name de mensen die werkloos of actief op zoek naar een job zijn, mikt CaptainWork op mensen die gemotiveerd aan de slag zijn en, mits de juiste trigger, zouden overwegen om over te stappen naar een bedrijf dat beter bij hen past.

Meer info: 0474/999.189 of https://www.captainwork.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.