Ikea Group investeert in optimalisering klant- en personeelservaringen

05/04/2024 OM 15:19 - Dirk Diels
Ikea060424

In een tijd van toenemende concurrentie en uitdagingen op de wereldmarkt heeft de Zweedse holding Inter IKEA Groep, de franchise-gever van IKEA-woonwarenhuizen, een belangwekkende stap gezet om zowel de klantervaring als de flexibiliteit van de organisatie te optimaliseren.

De afgelopen vijf jaar heeft Inter IKEA samengewerkt met Workday, Inc., toonaangevend leverancier van zakelijke cloud-toepassingen, om de werknemerservaring te transformeren met behulp van Workday Human Capital Management (HCM). Deze strategische samenwerking richt zich op de verbetering van zowel de klantervaring als de flexibiliteit van de organisatie.

Met 460 vestigingen in 62 landen streeft Inter IKEA naar een nog betaalbaardere, duurzamere en omnichannel-georiënteerde woonwinkel. Digitale technologie is cruciaal, met nieuwe productontwerpen, winkelformules en distributiemethoden. De sleutel tot succes zijn verbeterde klant- én werknemerservaringen, luidt het.

In een krappe arbeidsmarkt investeert Inter IKEA in aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Duidelijke carrièrepaden, persoonlijke groeimogelijkheden en een cultuur van levenslang leren stimuleren medewerkers om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen.

Workday HCM biedt real-time inzichten en ondersteunt Inter IKEA bij het optimaliseren van de werknemerservaring en het creëren van een toekomstbestendig personeelsbestand. Machine learning helpt talent te matchen met kansen, wat resulteert in een slimmere, competentiegerichte personeelsstrategie.

Meer info: 02/719.19.19 of https://www.ikea.be

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.