Jumbo introduceert 18 nieuwe chocoladerepen met Belgische chocolade onder eigen merk

Jumbo Supermarkten lanceert een reeks van achttien nieuwe chocoladerepen onder het foodmerk Jumbo’s. De repen worden gemaakt met Belgische chocolade van 100% cacao en omvatten zowel vertrouwde smaken als vier tijdelijke limited editions. Elke reep kreeg een eigen opvallend verpakkingsontwerp en is voorzien van het Tony’s Open Chain-keurmerk, dat staat voor 100% traceerbare en slaafvrije cacao.
De nieuwe lijn biedt een breed assortiment, gaande van klassieke smaken zoals Karamel Zeezout tot opvallende combinaties zoals Exotic Firework en Orange Explosion. De vier limited editions zijn Crunchy Citroen, Macaron Framboos, Popcorn Cranberry en Spicy Crisp. Alle varianten zijn ontwikkeld in samenwerking met het Jumbo Foodcollege en door een testpanel positief beoordeeld.
De repen zijn geproduceerd met cacao die volgens de principes van Tony’s Open Chain wordt ingekocht. Dat garandeert niet alleen volledige traceerbaarheid, maar ook een eerlijke prijs voor de cacaoboer. De samenwerking past binnen het bredere MVO-beleid van Jumbo, dat inzet op duurzame ketens en eerlijke handelspraktijken.
De repen zijn vanaf deze week beschikbaar in alle Jumbo-winkels in Nederland en België en via de webshop.
Meer info: 0800/989.98 of https://www.jumbo.com
JUMBO SUPERMARKTEN B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.