MAS Research trekt Nele Van der Elst als nieuwe research director aan

26/03/2024 OM 09:32 - Luc Willemijns
Masresearchnelevanderelst250324

Full-service marktonderzoeksbureau MAS Research (Leuven) heeft Nele Van der Elst als nieuwe research director benoemd. Met meer dan twintig jaar ervaring in de sector brengt Van der Elst een schat aan kennis en expertise mee, met als doel de dienstverlening van het bureau verder te innoveren en uit te breiden.

Marktonderzoek speelt een cruciale rol in het vorm geven van toekomstige strategieën en innovaties, vooral in een tijd waarin marktinzichten en consumentengedrag snel veranderen. Met deze gedachte zet MAS Research een significante stap richting de toekomst door Nele Van der Elst te benoemen als nieuwe research director. Met haar loopbaan, waaronder functies als senior strategy & insights lead bij One Inch Whale, consumer insights expert bij BNP Paribas Fortis en research director bij Haystack Consulting, brengt Van der Elst niet alleen ervaring, maar ook een frisse blik op de evolutie van marktonderzoek met zich.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.