Renault Group lanceert "Re-Industry"-plan voor industriële transformatie

Renault Group lanceert een transformatieplan voor zijn industriële basis. Doel is om de productiekosten te verlagen en de concurrentiepositie te versterken. Zo moeten de productiekosten per voertuig tegen 2027 met 30% naar omlaag voor interne verbrandingsmotoren en met 50% voor elektrische voertuigen. Het plan zet in op digitalisering en flexibiliteit.
Het plan, dat "Re-Industry" wordt genoemd, is een allesomvattend transformatie-initiatief dat voortbouwt op bestaande sterktes en de gehele industriële basis van de autofabrikant opnieuw uitvindt. Hiermee wil Renault Group zijn basis wendbaarder, deugdzamer en meer concurrentieel maken.
Belangrijk onderdeel van het plan is de inzet van digitale technologieën, zoals het Industrial Metaverse. Door gebruik te maken van kunstmatige intelligentie en andere digitale tools wil Renault Group de productie efficiënter, sneller en duurzamer maken.
Daarnaast zet Renault Group in op flexibiliteit. De groep wil in staat zijn om snel in te spelen op veranderingen in de markt, zoals de vraag naar elektrische voertuigen.
Met het "Re-Industry"-plan zet Renault Group een belangrijke stap in de toekomst. Het plan moet de groep klaar maken om de uitdagingen van de automobielindustrie aan te gaan en concurrerend te blijven.
Meer info: 02/334.76.11 of https://www.nl.renault.be.
RENAULT BELGIE LUXEMBURG N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.