Smile Safari opent nieuwe instagram-tempel in Euralille

25/11/2021 OM 10:19 - Luc Willemijns
Smilesafari1 nov1621

Na het Anspach Shopping Center in Brussel heeft het Brusselse entertainment concept-bedrijf Smile Safari B.V. zijn Smile Safari-concept nu ook in Westfield Euralille gelanceerd. Dat is met jaarlijks 16 miljoen bezoekers het meest attractieve shopping center in Noord-Frankrijk. De Smile Safari-locatie in Brussel en Lille heten Europa's grootste Instagrammable en TikTok-vriendelijke musea te zijn, gevuld met kleurrijke decors en installaties die jongeren en influencers als originele setting gebruiken voor hun social media-foto's of -video's.

Smile Safari is alvast de eerste in Europa om een dergelijke ervaring op zo'n grote schaal te creëren. Smile Safari sloot een huurcontract met het Euralille-shopping center van eigenaar Westfield. Smile Safari bezet daar tot eind april 2022 op de eerste verdieping een oppervlakte van ongeveer 1.000 m², met de mogelijkheid tot een extra 1.000 m². In "K" in Kortrijk en Tour & Taxis werden pop-ups geopend.

Naast locaties met kort lopende huurcontracten kijkt de start-up intussen uit naar vaste permanente indoor-locaties in centrumsteden in binnen- en buitenland. Telkens gaat het om locaties met een grote passage, een makkelijke bereikbaarheid en een oppervlakte tussen 950 en 1.500 m² of meer, zoals in het Franse Lille.

Smilesafari2 nov1621
Smilesafari3 nov1621

Aan die locaties maar ook aan grote merken biedt Smile Safari publiciteit en PR. Zo betekende Smile Safari voor Anspach Shopping Center niet alleen extra kleur en beleving, maar genereerde het ook een nieuw publiek. Aan merken biedt het bedrijf dan weer een originele kans om in direct contact te komen met een (nieuw) publiek want ze kunnen zich creatief associëren met een bepaald decor, installatie of op maat gemaakte opstellingen, geïnspireerd door hun DNA, hun waarden en merkdoelstellingen.

Smilesafari4 nov1621

Intussen is Smile Safari op zoek naar extern kapitaal om op korte termijn een pan-Europese portefeuille van gediversifieerde attracties uit te bouwen en aldus een internationale trendsetter te worden in de ontwikkeling van thematische leisure & entertainment-attracties op druk bezochte indoor-locaties. Ook bekijkt de start-up momenteel de mogelijkheden van franchising.

Meer info: https://www.smilesafari.be.

Smilesafari5 nov1621
Smilesafari6 nov1621
Smilesafari7 nov1621

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.