Nieuws melden

dVO is een zakelijk nieuwsplatform en heeft de visie om al het nieuws van bedrijven te verspreiden via zijn kanalen.

We ontvangen en evalueren dagelijks meer dan 300 berichten van bedrijven, waarvan we er een 10-tal per dag publiceren.

De kracht van het dVO-kanaal zit hem net in de filtering van deze berichten.

Onze doelgroep heeft namelijk niet veel tijd, maar wel nood aan dergelijke berichtgeving.

Uit een studie blijkt dat onze doelgroep (ondernemers en decision makers) dVO voornamelijk ziet als een werktool. Iets wat hen helpt om meer te verkopen en beter te ondernemen.

Ondernemers, decision makers en hun medewerkers worden namelijk via diverse kanalen bestookt met nieuwigheden.

Teveel om als enkeling hierin nog een overzicht te kunnen bewaren.

Social media, blogs en andere kanalen zorgen voor een overaanbod aan content en zorgen ervoor dat essentiële zaken verloren gaan.

En dat is nu net wat u als ondernemer kan missen en waarom bedrijven dVO gebruiken om op de hoogte te blijven van relevante zaken en uiteraard ook om zelf relevant te zijn.

Wil u uw verhalen ook via dVO verspreiden, laat ons dat dan zeker weten.

We bieden geen verschijningsgarantie, maar nieuwswaardigheid vergroot de kans:

Wat is nieuws voor dVO?

  1. Een overname
  2. Een investering
  3. Een nieuw kaderlid
  4. Lancering van een nieuw product of dienst (soms)
  5. Nieuwe strategie
  6. Een zoekvraag (lees: wat u nodig heeft in de toekomst)
  7. Toekomstplannen (denk aan een verhuizing, nieuw bedrijfspand, ...)
  8. ...
a22569a1287e20fefca6828e38571e522f8022e0971d6d416793cccec5ec8ef1-wiizdffz

Verschijningsgarantie mogelijk?

Zelfs als uw bericht aan één van bovenstaande criteria beantwoordt bent u nog niet zeker dat uw bericht op dVO als nieuws zal verschijnen.

Dit hangt soms af van beschikbaarheid of concurrentie van andere nieuwsberichten die meer prioriteit of nieuwswaardigheid genieten.

Als dVO Member hebt u een community manager die u helpt het maximale uit dVO te halen. Eén van de voordelen is dat hij u helpt met uw berichten te laten verschijnen via dVO.

Het ideale bericht

Beantwoorden aan de inhoudelijke bovenstaande vereisten is het belangrijkste om kans te maken op een verschijning.

Cut the crap

Commerciële franjes worden uit het artikel geschrapt. Dus veel tijd investeren om uw tekst te commercialiseren heeft niet veel zin.

Weet dat onze lezers niet veel tijd hebben, dus beperk u tot het essentiële van de boodschap.

Het aanleveren van beeld, videomateriaal en uw logo verhoogt de kans op een verschijning met meer dan 75%. Vergeet ons dat zeker niet te bezorgen.

Zorg er wel voor dat uw aangeleverd materiaal rechtenvrij is. U bent hiervoor namelijk verantwoordelijk. Vraag daarom zeker schriftelijk akkoord van uw fotograaf of productiehuis om die beelden te mogen publiceren op andere kanalen.

Het is beter voor u ons ook die toestemming te bezorgen maar niet vereist.

Cijfers, cijfers en cijfers

Woorden zijn woorden. Cijfers zijn cijfers. Alle mogelijke data die uw verhaal ondersteunen zijn interessant. Denk aan een investeringsbedrag, aantal vierkante meters dat u uitbreidt, groeiprognoses becijferd, ... helpen uw bericht sexy te maken.

Alle data omtrent uw bedrijf (omzet, toekomstige uitdagingen, aantal medewerkers, uw doelgroep en ambities...) verrijken het artikel.

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.