10 miljoen producten in de rekken maken mensen bewust van voedselverspilling

10/11/2022 OM 11:28 - Peter Thoelen
Voedselverspilling1 171022

Vorig jaar lanceerde Too Good To Go (Gent) het initiatief "Kijk, ruik, proef" om verwarring tussen houdbaarheidsdata tegen te gaan. Een jaar na de officiële start heeft Too Good To Go het eerste impactrapport van het project gepubliceerd. In de winkelrekken dragen er vandaag meer dan 10 miljoen voedingsproducten met een "ten minste houdbaar tot-datum" het "kijk, ruik, proef"-pictogram. Dat pictogram zet consumenten ertoe aan hun zintuigen te gebruiken na de vervaldatum. Het initiatief wordt ondersteund door 35 bedrijven en partners in België.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.