10 miljoen producten in de rekken maken mensen bewust van voedselverspilling
Vorig jaar lanceerde Too Good To Go (Gent) het initiatief "Kijk, ruik, proef" om verwarring tussen houdbaarheidsdata tegen te gaan. Een jaar na de officiële start heeft Too Good To Go het eerste impactrapport van het project gepubliceerd. In de winkelrekken dragen er vandaag meer dan 10 miljoen voedingsproducten met een "ten minste houdbaar tot-datum" het "kijk, ruik, proef"-pictogram. Dat pictogram zet consumenten ertoe aan hun zintuigen te gebruiken na de vervaldatum. Het initiatief wordt ondersteund door 35 bedrijven en partners in België.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.