WEGENER DM N.V.

05/04/2004 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Wegener DM N.V. (Brussel), het voormalige Sopres Belgium, gespecialiseerd in one-to-one communicatie, en MSN.be hebben gezamenlijk "Permesso" gelanceerd. Dat is een innovatieve communicatieve oplossing waarmee bedrijven en marketeers de Belgische on-line consument sneller en efficiënter kunnen bereiken. Beide bedrijven hebben hun kennis en expertise omtrent consumentengedrag, technologie en communicatiemomenten gebundeld in het nieuwe "Permesso"-product, dat het mogelijk moet maken de aandacht van de consument aan te trekken én te behouden. "Permesso" is gebaseerd op een geavanceerde, progressieve en contextuele opt-in database die niet alleen volledig op de noden van de moderne marketeer is afgestemd, maar die vooral voldoet aan de verwachtingen van de geëngageerde en trouwe consument. Zo kan de consument onder meer specifieke deadlines instellen omtrent bepaalde informatie, krijgt hij of zij een duidelijk zicht op het volledige proces en heeft men ten allen tijde zelf de touwtjes in handen om de gegevens de beheren. Concreet zal de on-line consument zich via de "Permesso"-website kunnen inschrijven (opt-in) door persoonlijke gegevens en een beperkt aantal interessegebieden in te vullen. De "Permesso"-website wordt in de MSN-portal geïntegreerd en zal ook rechtstreeks via andere commerciële partners toegankelijk worden gesteld. Meer info: 02/555.94.44 of www.wegenerdm.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.