SN BRUSSELS AIRLINES

Privilege, het frequent flyer-programma van SN Brussels Airlines (SNBA), viel twee keer in de prijzen tijdens de recente uitreiking van de prestigieuze Freddie Awards in New York. SN kreeg zowel de prijs van de beste "klantenservice" als die van de beste "Affinity Credit Card". Met de "Best Customer Service Award" weet SN zich beloond omwille van het service-gehalte tijdens de vele persoonlijke contacten met zijn frequent flyers, zowel voor (Customer Contact Center, verkoopsbalies, check-in, lounges), tijdens (kabinepersoneel, inflight service) als na de vlucht (Privilege Service Center, Customer Relations). De SN Brussels Arilines/American Express Credit Card werd, zoals gezegd, gelauwerd als beste "Affinity Card" in de EMEA-zone. De kaart werd in 2004 gezamenlijk gelanceerd door SN en Alpha Card, een joint-venture tussen American Express en Fortis Bank. Meer info: http://www.brusselsairlines.com.
SN BRUSSELS AIRLINES
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.