Siemens lanceert openscape contact center

26/04/2008 OM 10:29 - Luc Willemijns
Placeholder
Siemens Enterprise Communications lanceert OpenScape Contact Center, een uitgebreide software-oplossing voor spraakcommunicatie en klanteninteractie, ontworpen om in zo goed als elke bestaande telefonie-omgeving te worden ingezet.

De oplossing is gebaseerd op het nieuwe software-platform voor geïntegreerde communicatie, OpenScape Unified Communications (UC) Server, die de kunstmatige barrières tussen de bestaande - meestal - afzonderlijke spraak-, video- en geïntegregreerde communicatiesystemen verwijdert en aldus een omvattend UC-toepassingenpakket biedt.

Het OpenScape Contact Center-aanbod bouwt voor op de aanwezigheidsgebaseerde HiPath ProCenter Enterprise-contact center-oplossing om een platform te bieden voor betere klanteninteracties over verschillende segmenten van het bedrijf, op zo goed als elke bestaande communicatie- of netwerkinfrastructuur.

Meer info: www.siemens.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.