VTB-VAB N.V.

05/05/2008 OM 09:50 - Luc Willemijns
Placeholder
VTB-VAB N.V. en VTB-VAB V.Z.W. (Zwijndrecht), die zich tot dezelfde doelgroep richten, gingen onlangs met een eigen merkidentiteit en specifieke missie van start. Ze laten aldus het gemeenschappelijke logo achter zich. Zo verandert VTB-VAB V.Z.W. in vtbkultuur. vtbkultuur zal zich duidelijk positioneren binnen het ruime sociaal-culturele aanbod. VTB-VAB N.V. gaat voortaan als VAB door het leven. Via het VAB-lidmaatschap blijft de organisatie de focus leggen op particuliere klanten. VAB wil zekerheid, bescherming en levenscomfort bieden. Vanuit die historiek biedt men dat naar eigen zeggen niet enkel aan de automobilist aan maar ook aan de reiziger, zonder auto, om in een derde stap zelfs compleet nieuwe vormen van hulpverlening zoals woningbijstand aan te bieden. Voorheen overkoepelde de naam VTB-VAB twee aparte organisaties die nauw samenwerkten. Ook nu zal die verstandhouding, zo luidt het, blijven bestaan. Toch was het hoog tijd voor beide organisaties om met een eigen logo en missie te bouwen aan een eigen sterke identiteit. VAB, dat meer dan 380.000 leden telt, levert pechverhelpingsdiensten aan meer dan 1 miljoen voertuigen. vtbkultuur organiseert samen met 1.000 vrijwilligers in 180 afdelingen jaarlijks 4.000 activiteiten voor leden en niet-leden. Meer info: http://www.vab.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.