ORACLE BELGIUM N.V.

02/09/2008 OM 08:27 - Luc Willemijns
Placeholder

Oracle, Inc. (Redwood Shores, Californië) introduceert een nieuwe, voorgedefinieerde integratie tussen Oracle CRM On Demand en Siebel CRM. Hierdoor kunnen organisaties snel en eenvoudig Oracle CRM-functionaliteit zowel on-premise (software op eigen infrastructuur) als on-demand (Software-as-a-Service) of gecombineerd inzetten, aldus Oracle Belgium N.V. (Diegem). Door de synchronisatie van klantgegevens uit Oracle CRM On Demand met Oracle's Siebel CRM beschikken gebruikers zo over een compleet overzicht van de sales pipeline en hebben ze de mogelijkheid om deze informatie direct te analyseren. Oracle CRM On Demand Integration to Siebel CRM is gebaseerd op Oracle Application Integration Architecture en Oracle Fusion Middleware. Meer info: 02/719.12.11 of www.oracle.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.