ING BELGIE N.V.
Na de lancering van een volwaardige virtuele munteenheid in de vorm van credits, in samenwerking met sociale netwerk-site Netlog, pakt ING België N.V. (Brussel) nu uit met het on-line communicatieplatform www.ing.be/jongeren. De lancering is een mijlpaal in de nieuwe jongerenstrategie van ING. De bank trekt resoluut de kaart van een vernieuwde en interactieve aanpak waarbij advies op maat van jongeren voorrang krijgt. Volgens een rondvraag zijn eerlijke en duidelijke informatie, bij voorkeur via een speciale website, prioritair voor de Belgische jeugd. Op de nieuwe webstek kunnen jongeren terecht voor antwoorden op hun financiële vragen. De vragen en antwoorden zijn onderverdeeld in acht "Moments of Truth", die meteen ook de hoofdnavigatie van de site vormen. ING selecteerde acht "Moments of Truth", met name sparen, betalen, studeren, wonen, werken, mobliteit, familie en vrije tijd. Vragen waarop geen antwoord wordt geboden, kunnen naar het ING Concact Centre worden doorgestuurd. Meer info: 02/547.21.11 of www.ing.be.
ING BELGIE N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.