Aandacht voor uitbouw waardevol merk

16/09/2010 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Lange tijd heeft Qurius het belang en de waarde van het eigen merk onderschat. Marketing stond niet hoog op de agenda. Behalve onder bestaande klanten, kampte de onderneming met een gebrek aan naamsbekendheid. Met de nieuwe start is dat niet onmiddellijk een tekortkoming.


Thans krijgt het IT-bedrijf de kans zijn reputatie in lijn met de nieuwe strategische richting en doelstellingen te ontwikkelen.

Uitdaging blijft het Qurius-merk tot een belevenis op zichzelf uit te bouwen.

Zo gaat de onderneming bewust voor de creatie van een energieke bedrijfsomgeving, participeert ze actief in het debat voor een betere wereld en levert ze een daadwerkelijke bijdrage met duurzame oplossing voor zowel zichzelf als voor de klanten.

Naast een doorgedreven communicatie met alle stakeholders, zet Qurius in de uitbouw van een nieuwe merkidentiteit diverse initiatieven op in de vorm van een professioneel wervingsprogramma, seminars, workshops, ronde tafelgesprekken en conferenties, een Qurius-gemeenschap, klantenonderzoeken, enquêtes, opiniestukken en case studies.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.