De Internet Scorecard 2.0

24/09/2010 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

De Internet scorecard is een stevig hulpmiddel om de effectiviteit en winstgevendheid van on-line activiteiten te meten en te verbeteren. Centraal staat de Internet-strategie van de onderneming. De uitgave “De Internet Scorecard 2.0” biedt een handleiding voor iedereen die bezig is met Internet en zijn rendement op Internet-investeringen wil vergroten.


In deze tweede editie besteden de auteurs aandacht aan de nieuwste trends, indicatoren en praktijkvoorbeelden.

De beschreven methode bekijkt de Internet-activiteiten vanuit vier perspectieven: financieel, de klant, de website zelf en de organisatie achter het web.

De Internet scorecard is toepasbaar op alle types websites: van informatie en verkoopgerichte site tot websites met een branding- of uitgeefmodel.


Het boek focust op de belangrijkste strategische issues, heldere en meetbare on-line doelstellingen, de realisatie van bedrijfsdoelstellingen door waardevolle verbeteracties en, ten slotte, op maximaal rendement op Internet-investeringen.

(“De Internet Scorecard 2.0. Realiseer je online strategie”, Geert-Jan Smits en Joost Steins Bisschop, 296 pp., 24,95 EUR, ISBN 978 90 430 1783 1. Pearson Education Benelux: 00-31/20.575.58.00 of www.pearsoneducation.nl).

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.