De Internet Scorecard 2.0
De Internet scorecard is een stevig hulpmiddel om de effectiviteit en winstgevendheid van on-line activiteiten te meten en te verbeteren. Centraal staat de Internet-strategie van de onderneming. De uitgave “De Internet Scorecard 2.0” biedt een handleiding voor iedereen die bezig is met Internet en zijn rendement op Internet-investeringen wil vergroten.
In deze tweede editie besteden de auteurs aandacht aan de nieuwste trends, indicatoren en praktijkvoorbeelden.
De beschreven methode bekijkt de Internet-activiteiten vanuit vier perspectieven: financieel, de klant, de website zelf en de organisatie achter het web.
De Internet scorecard is toepasbaar op alle types websites: van informatie en verkoopgerichte site tot websites met een branding- of uitgeefmodel.
Het boek focust op de belangrijkste strategische issues, heldere en meetbare on-line doelstellingen, de realisatie van bedrijfsdoelstellingen door waardevolle verbeteracties en, ten slotte, op maximaal rendement op Internet-investeringen.
(“De Internet Scorecard 2.0. Realiseer je online strategie”, Geert-Jan Smits en Joost Steins Bisschop, 296 pp., 24,95 EUR, ISBN 978 90 430 1783 1. Pearson Education Benelux: 00-31/20.575.58.00 of www.pearsoneducation.nl).
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.