ACCOR HOTELS BELGIUM N.V.

27/09/2011 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

De Franse Accor-groep, uitbater van hotels, franchisegever en beheerder van activa in het hotelwezen, lanceert een nieuwe dynamiek voor zijn budgetmarkten als eerste stap in zijn nieuwe strategie. Zo wordt de portefeuille met budgetmerken radicaal geherpositioneerd rond het merk ibis. Dit alles omdat de verticale segmentatie van budgetmerken en het topsegment achterhaald is, zo luidt het.

Gevolg is dat de ibis-hotels hun merknaam behouden. De all seasons-hotels en Etap Hotel worden respectievelijk herdoopt tot ibis styles en ibis budget.

Tegen begin 2013 moet de nieuwe segmentatie doorheen de hele organisatie zijn doorgevoerd, verduidelijkt Accor Hotels Belgium N.V. (Brussel).

De Accor-groep heeft 1.500 hotels in het budgetsegment, verspreid over vier continenten (Motel 6 buiten beschouwing gelaten).

Meer info: 02/718.07.51 of http://www.accorhotels.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.