Digital Marketing Forum buigt zich over rendement on-line rendement

02/02/2012 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Op 10 februari aanstaande buigt het Digital Marketing Forum zich tijdens zijn derde editie in Brussel over het rendement van on-line campagnes. Bedoeling is aan de deelnemers in een halve dag een praktische leidraad te verschaffen om een optimale digital marketing-campagne op te zetten.

Zaken die aan bod komen hebben onder meer te maken met de wijze waarop nieuwsbrieven in een digitale marketing-strategie dienen geïmplementeerd, wat de impact van on-line brand advertising is en hoe de return on-investment te meten.

Gedurende het halfdaagse event worden de hedendaagse trends en een aantal cases belicht en gaat de aandacht uit naar initiatieven als nieuwsbrieven, analysemogelijkheden en digitale marketing-strategieën.

E-marketing & sales consultant Tanguy Van Eeckhoudt treedt op als moderator van een panel-gesprek.

Deelnemers zijn Fania Van Meirhaeghe (The AIM), Alexis Picard (MEC Interaction), Jacqueline Mahieux (Flexmail), Gert Pauwels (Agency.com), Joris Toonders (Yonego B.V.B.A.), Kris Hoet (Duval Gauillaume) en Aurélien Jacobs (S²Media).

Meer info: www.digitalmarketingforum.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.