Digital Marketing Forum buigt zich over rendement on-line rendement
Op 10 februari aanstaande buigt het Digital Marketing Forum zich tijdens zijn derde editie in Brussel over het rendement van on-line campagnes. Bedoeling is aan de deelnemers in een halve dag een praktische leidraad te verschaffen om een optimale digital marketing-campagne op te zetten.
Zaken die aan bod komen hebben onder meer te maken met de wijze waarop nieuwsbrieven in een digitale marketing-strategie dienen geïmplementeerd, wat de impact van on-line brand advertising is en hoe de return on-investment te meten.
Gedurende het halfdaagse event worden de hedendaagse trends en een aantal cases belicht en gaat de aandacht uit naar initiatieven als nieuwsbrieven, analysemogelijkheden en digitale marketing-strategieën.
E-marketing & sales consultant Tanguy Van Eeckhoudt treedt op als moderator van een panel-gesprek.
Deelnemers zijn Fania Van Meirhaeghe (The AIM), Alexis Picard (MEC Interaction), Jacqueline Mahieux (Flexmail), Gert Pauwels (Agency.com), Joris Toonders (Yonego B.V.B.A.), Kris Hoet (Duval Gauillaume) en Aurélien Jacobs (S²Media).
Meer info: www.digitalmarketingforum.be.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.