Kaasgroothandel Triporteur start productie in eigen beheer op
In 2003 bracht Triporteur met de Vlaskaas een eerste eigen kaas op de markt, een jaar later gevolgd door de introductie van Jeuness! Life. Triporteur heeft de ambitie om nog meer kazen te lanceren in België en Nederland. De KMO zet, naast kwaliteit, ook in op duurzaamheid. Zo wordt met onafhankelijke melkveehouders samen gewerkt. De familiale kaasgroothandel, die nagenoeg 80 jaar terug werd opgericht, investeerde ruim 4 miljoen euro in de bouw van zijn nieuwe kaasmakerij. De bestaande vestiging werd daartoe met 1.250 m² uitgebreid. Jaarlijks kunnen er een paar honderd ton harde kazen worden geproduceerd.
Naast Kaasgroothandel Triporteur (groothandelsactiviteiten) zijn intussen twee dochterbedrijven actief, met name ID Fresh (dat in 2006 werd opgericht en instaat voor de distributie en marketing van de eigen merken) en De Kazerij (dat de productie-activiteiten overkoepelt). Samen stellen ze 23 mensen tewerk. Vorig jaar bedroeg het geconsolideerd omzetvolume zowat 12 miljoen euro.
Meer info: 056/31.12.45 of www.triporteur.be.
TRIPORTEUR N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.